Studii de piață
CONTORIZAREA INTELIGENTĂ ÎN ROMÂNIA
CONTORIZAREA INTELIGENTĂ ÎN ROMÂNIA A.T. Kearney a pregătit acest raport pentru şi la cererea BERD pe subiectul numit Contorizarea inteligentă…
Deloitte Smart Home Study (2018)
Deloitte Smart Home Study (2018) Smart Home are la bază echipamente inteligente conectate la Internet, care ușurează viața oamenilor prin…
SmartMark Communications (2020)
SmartMark Communications (2020) Este general cunoscut și acceptat faptul că Smart Home îți oferă o serie de beneficii, printre care…
iSense Solutions – “Smart Tech & Smart Home Concept in the Balkans” (2022)
iSense Solutions – “Smart Tech & Smart Home Concept in the Balkans” (2022) Pentru o parte (38%) din românii care…
Tech Cuisine (2021)
Tech Cuisine (2021) Cei mai mulți dintre români declară că dețin un Smart TV și îl consideră ca fiind…
Smart Tech & Smart Home Concept in the Balkans (2022)
Conform celui mai recent studiu iSense Solutions, 9 din 10 români utilizatori de internet din mediul urban declară că au auzit de conceptul de SMART HOME sau casă inteligentă. Nu e de mirare acest lucru, mai ales dacă ne gândim la faptul că fiecare dintre noi avem altfel de tehnologii și soluții integrate în echipamentele de acasă care ne ușurează viața considerabil.
Tech Cuisine (2021)
Potrivit acestui studiu, 60% dintre români sunt familiarizați deja cu conceptul de Smart Home, însă pentru 40% dintre aceștia conceptul este vag sau nefamiliar. Generațiile tinere au mai multe cunoștințe despre acest subiect, însă viitorul este luminos și cererea este în creștere pentru acest tip de tehnologii inteligente.
Cercetarea Xiaomi (2020)
Această cercetare arată legătura dintre pandemia cauzată de virusul COVID-19 și SMART HOME. Din martie 2020, obiceiurile tuturor s-au schimbat, mai ales prin prisma noului mod de a lucra din confortul propriei case, remote. Cercetarea în cauză a subliniat cum odată cu apariția pandemiei, 70% dintre consumatori au făcut schimbări în locuințele lor datorită creșterii timpului petrecut acasă.
SmartMark Communications (2020)
Sondajul realizat de SmartMark Communications ne arată că percepția clienților cu privire la casele inteligente s-a schimbat, aceștia dorindu-și o casă inteligentă pentru mai mult decât doar securitate și reducerea facturilor așa cum se credea anterior. Potrivit studiului, interesul numărul 1 al clienților pentru casa inteligentă este „factorul cool”, ei considerând acest tip de tehnologie interesant.
Deloitte Smart Home Study (2018)
Când vorbim despre Smart Home, cu toții ne gândim la beneficiile pe care le aduce acest concept atât stilului de viață al oamenilor, cât și societății per ansamblu. În sondajul din acest an, a patra publicație din seria de studii, Deloitte a întrebat consumatorii cu vârste cuprinse între 19 și 75 de ani despre modelele de utilizare, preferințele și viziunile lor pentru casă inteligentă.